Αίθουσες Συσκέψεων – Συνεδριάσεων

16_1

Ευρύχωρες και λειτουργικές αίθουσες συσκέψεων – συνεδριάσεων.

Επιλέξτε μια από τις σύγχρονες και πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες συσκέψεων – συνεδριάσεων της a-office για να φιλοξενήσει τις εταιρικές σας συναντήσεις, συνεντεύξεις καθώς και τα εκπαιδευτικά σας σεμινάρια ή τις επαγγελματικές σας εκδηλώσεις. Ειδικά διαμορφωμένες για να εγγυηθούν την επιτυχία της κάθε σας δραστηριότητας, οι αίθουσες πολλαπλών χρήσεων του επιχειρηματικού μας κέντρου, είναι πλήρως εξοπλισμένες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

 

Ιδανικά στεγασμένες στην καρδιά του επιχειρηματικού κέντρου της πρωτεύουσας, οι αίθουσες συσκέψεων της a-office μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την ώρα ή με την ημέρα, ανάλογα με τις επαγγελματικές σας ανάγκες και απαιτήσεις, και μπορούν να φιλοξενήσουν 2-25 άτομα. Συνδυαστικά, εφόσον το επιθυμείτε, μπορούμε να ενισχύσουμε μια εταιρική σας εκδήλωση με υπηρεσίες catering. Επωφεληθείτε επίσης από τη βοήθεια του έμπειρου και φιλικού προσωπικού μας, το οποίο θα βρίσκεται στη διάθεση σας. Θα σας συμβουλέψει σχετικά με τον προγραμματισμό της εκδήλωσής σας αλλά και θα σας βοηθήσει κατά της έκβασή της, ώστε να διασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας.


Οι αίθουσες συσκέψεων της a-office παρέχουν:

  • χώρο υποδοχής
  • ελεύθερη πρόσβαση στο Internet και wi-fi
  • data projector
  • LCD TV, TV-DVD player
  • whiteboard, flip charts
  • τηλέφωνο
  • τηλέφωνο ηχητικής τηλεσυνδιάσκεψης
  • εξοπλισμό οπτικοακουστικής τηλεδιάσκεψης
  • πρόσβαση σε εκτυπωτές, φωτοαντιγραφικά μηχανήματα, φαξ
  • διοικητική & γραμματειακή υποστήριξη
  • υπηρεσίες εστίασης (catering) εφόσον αιτηθούν

*δείτε επίσης: τηλεδιάσκεψη

.